maandag 2 december 2013

Een pilletje hier .... een pilletje daar

Wist ik veel ....
dat tijdens het schrijven van mijn vorige blog ....
mijn lijf al overgenomen was door beesies
(die absoluut niet welkom waren ...)

Dat ik op vrijdag 23 november met moeite een avonddienst draaide
en op zaterdag de 24e mijn bedje grieperig opzocht ....




En dus ook niet de rommelmarkt heb meegemaakt ....

En pas weer gisteren, 8 dagen later, 
een pogingen deed om op te starten ....

En ik nog niet kan zeggen dat ik het te boven ben ......

En ook de rampspoed bleef vorige week niet 
buiten de deur ....

Ik dompelde ons huis onder in rook 
door een kersenpittenkussentje
te lang in de magnetron te stoppen ....


De magnetron kon vervolgens worden afgeschreven!!!!

En tijdens het kauwen op een snoepje dat verlichting 
aan de luchtwegen moet geven ....
zei mijn vulling van mijn kies "KRAK"


Dat wordt binnenkort dus een tripje 
richting de tandarts ....
als het hoesten, snotteren enzo weer tot
werkbare normen zijn gereduceerd!

Maar inmiddels ben ik wel weer zo ver
dat ik vandaag een 1e avonddienstje ga draaien.
Al is het maar om te voorkomen dat ik
krankjorum wordt ... want de muren komen op me af!

Productief ben ik niet echt geweest.

Maar wel vond ik nog wat bijdragen 
die binnenkort richting Esther gaan voor
  14 december!

Wil je de details lezen over deze fantastische dag kijk dan HIER
(Jenneke heeft mooi in beeld gebracht
naar aanleiding van de nieuwsbrief die door Esther uit is gegaan!)

En neem zeker eens een kijkje op de site van Stichting Tuinderij de Ganzert!



Slouch muts (met puntmuts waar weer fliebels aan hangen hahahaha)
 - klik HIER voor patroon


Een eigen ontworpen das - heerlijk zacht (Blokker wol)


Een schattig hertje op een hartje
Klik HIER voor meer info


Een huisje van Vendulka
Klik HIER voor meer info

En dit bij de lading van het
die dus 
niet naar de markt ging hihihihi


levert hopelijk een leuk centje op waarmee ze in Ingen 
weer veel mooi werk kunnen verzetten!

Zelf ben ik er niet bij de 14e ... helaas ik moet werken!
Maar ik weet zeker dat het een fantastische happening gaat worden!!!!!!!

Zo en dan verlaat ik jullie weer.
Ik lees en bewonder jullie blogjes!
Maar de puf en energie ontbreken me om te reageren!!!
Komt goed .... binnenkort gaat Moos weer haar rondje bij alle blogs doen!
Maar nu nog even niet hihihihi

Fijne week, fijne Sinterklaas!!!!!!!

Liefs Moos


48 opmerkingen:

  1. jou jennemeisie heeft dat netjes verwoord door alles te kopieeren van es dr df hahahahaha...dank je es ♥

    wat een gave bijdrage meis♥♥♥ alles even mooi... maar je sjaal helemaal in luv mee ♥

    kussies en teek it iesie he jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Moos toch! Wat een narigheid allemaal tegelijk!
    Gelukkig dat je weer een beetje op de been bent...
    Wat een mooie dingen heb je gemaakt, dat zal zeker wat opleveren op de markt! Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meis je hebt je portie wel gehad voor deze winter( hij is nog niet eens echt begonnen;-)) en je kersenpit in de fik, jemig dat kon er wel bij met je grieperige hoofdje. Rustig aan met je avonddienst, ik ben weer het molletje en wat reageren betreft ik ben niet ziek maar ook bj mij zit de klad er behoorlijk in. xx Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je gauw weer de oude bent. Wel heb je mooie spulletjes voor de 14e gemaakt. Dat gaat vast goed komen! Doe kalm aan, en tot gauw, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh arme Moos!Dat je toch nog wat uit je 'haak'vingers hebt gekregen vind ik al knap hoor en zulke mooie dingen en dat hertje!Toppie moppie!Nou hopen dat die akelige beestjes je gauw weer met rust zullen laten.

    lieve groetjes en heeeeel veel beterschap en doe kalm aan!Xx
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een week heb jij erop zitten, opvallend want ook hier en elders kwam ik ellende tegen. Zat er iets in de lucht soms...
    Hopelijk heb je goed uitgeziekt
    Fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee lieverd, neem je tijd om bij te tanken hoor. Hopelijk knap je snelw eer op. Hou je goed xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach toch, wat een hoop gedoe allemaal! Ik hoop dat je vlot weer opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is niks voor jou om de hele dag thuis te moeten zitten en liggen. Maar zelfs thuis maak jij weer van alles mee om weer een schitterend verhaal voor je blog te maken. Ziek maar goed uit want de winter is nog lang. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oops dat klinkt allemaal niet best, ben ik blij dat ik die lieve Moos (ook uit naam van Jenneke ;)) nog een glimlach op haar gezicht heb kunnen toveren. En oh wow dat ik dan meteen een hele kraam vol bij Essebes haar happening hihihi. Doe maar lekker rustig aan lieverd. Dikke knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zeg, je hebt al snotterende niet stil gezeten. Volgende keer niet je kersenpitten kussentje 3 uur in de magnetron hè. Maar je kan natuurlijk wel die stoom gebruiken om wat lucht te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh bij jou ook al ziekenboeg, niet leuk! Ik ben nu al de 2e week thuis van het werk met longontsteking. En het herstel gaat heeeel langzaam, balen hoor! Beterschap ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wederom sprakeloos, lief mens X
    En heeeeeel vel toitoitoi vanavond, rustig aan vrouw
    Knuf uit Ingen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heftig, doe asjeblief rustig aan, al kan ik me wel voorstellen dat je er weer op uit wilt, maar het water zal wel van je rug klotsen als je je te druk maakt
    Hele dikke beterschapsknuffel!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh meid, snel weer beter worden en de beessies verdrijven met iets anders dan magnetrons :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap!!! Ik vind dat je toch heel productief bent geweest!
    Ik lig ook al ruim een week op de bank (door mn operatie), maar heb nog helemaal niks gehaakt.
    Je hebt prachtige spulletjes gehaakt, daar is Es sowieso heel blij mee!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jah, dan komt ook alles tegelijk hey, dan ben je al beroerd, je magnetron naar de gloria en je vulling gebroken, gaat lekker zo Moos ! Alsof het allemaal nog niet rottig genoeg is kost het ook nog een boel centjes.
    Hoop dat je afleiding hebt met werken, en dat het nu weer snel bergopwaarts zal gaan !! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een ellende die griep ook kan veroorzaken BETERSCHAP !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeioeioei, wat klinkt dat ellendig en wat duurt het al lang... Ik wens je heel veel beterschap toe! En hopelijk ben je dan straks zo uitgeziekt dat je fluitend de rest van de winter doorgaat! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oo, wat een pech! Nog veel beterschap in de komende dagen!
    En je hebt prachtige spulletjes gemaakt voor 14 december!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat vervelend zeg. Ik hoop dat deze "griep" mij voorbij gaat. (Al ben ik er bang voor dat die al binnen is) werkze vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O klinkt pittig doe jij maar eens een beetje rustig nog hoor ,echt goed uitzieken gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O jij ook al!!! Het gaat door het land.. Ik hoor zoveel mensen die grieperig zijn... Nou beterschap en doe maar rustig aan... Ook al moet je weer aan het werk.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat vervelend allemaal. Alles komt dan ook nog tegelijk. Rustig aan meid. Hopelijk ben je snel weer de oude
    Groetjes Frederika.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had je al gemist :-) in blogland. Wat een pech. Soms heb je zo'n periode. Gelukkig gaat het weer over (ooit ☺). Beterschap nog en doe nog een beetje rustig aan!
    Liefs.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach meis, nu wel snel beter worden hoor, het heeft lang genoeg geduurd. Heel veel beterschap en sterkte op je werk straks.
    Ik hoop ook dat je handwerk veel gaat opbrengen voor de stichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Was het niet, een kloddertje hier een kloddertje daar? Maar in jouw geval is een pilletje idd beter op zijn plaats. Wat vervelend dat je geveld bent.

    Sterkte meid en beterschap. Hopelijk ben je er snel weer bovenop.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He wat irri zo'n griep vooral als het zolang duurt. Rustig aan hoor. In zo'n ziekenhuis is het direct weer rennen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gewoon rustig aan we lopen niet weg hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. He bah! gelukkig ben je inmiddels wel weer zo ver dat je gaat werken, maar of dat het beste is......? Beter eerst goed uitzieken lijkt mij, in ieder geval van harte beterschap! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het was al zo rustig zonder Moos op de blog, goed om weer van je te horen!
    ♡Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tjonge,... wat vervelend! Doe het eerst toch nog maar wat rustig aan.
    Eerst goed uitzieken anders lig je zo weer geveld.
    Beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ja het meeste ongeluk komt in drieën dus duim voor je dat je snel weer de oude bent.
    beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Alle tegenspoed komt bij jou in drieën deze week. Wat een narigheid. Ik heb echt met je te doen. Hopelijk gaat het snel weer helemaal top en wordt december een topmaand voor je.
    Prachtige dingen heb je gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ach jee wat een pech allemaal!! Heel veel beterschap gewenst en hopelijk valt het mee bij de tandarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En dat noemt ze niet produktief!?
    Hoe moet dat dan als je weer helemaal fit bent...
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige dingen gemaakt en dat met je zieke lijf! Ik hoop dat je gauw weer helemaal fit bent! X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie spulletjes heb je weer gehaakt, dikke knuff en beterschap verder. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hopelijk is de ellende daar gestopt en ondanks dat heb je toch weer mooie dingen gemaakt, verzorg je zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh tjeetje wat naar zeg,je kunt je zo beroerd voelen dan,bah,oeps ik heb ook een kersen pitteding en zeg ook wel eens tegen mijn man niet te lang,ja kan wel zegt hij dan,maar op het papier wat er bij zat staat van niet,nu let ik dus nog beter op,fijne sinterklaas avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nou, je hebt het goed te pakken gehad! Doe nog maar rustig aan hoor! Ai, je arme kersenpit haha! Dat wordt een nieuwe van de Sint (of Kerstman ;) Fijne avond! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Owwwwwwwwwwwww.... stiekem pyromaantje geworden? ;)
    Jammer van je magnetron, maar beter je magnetron en kersenpittengeval afschrijven dan dat de fik in je huis vliegt, toch?

    Tsja...en je maar beroerd voelen! Hoop dat je inmiddels alweer wat verder bent opgeknapt! Ziek zijn is niet leuk.

    Ondanks dat je zo beroerd was, ben je toch nog aardig productief geweest! Knap hoor!
    Maaruhhh.... ga je niet mensjes op de eerste hulp aansteken nu?

    Beterschap!!! En hoop Sint niet stilletjes je huisje voorbij is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oef, hopenlijk ben je weer wat opgeknapt een week later? Wat balen van je magnetron! Ik was zelf héél druk vorige week (vandaar dat ik je bericht nu pas lees). En dan ga ik ook gekke dingen doen, zoals: Een pannenlap naast een pannetje op het vuur laten liggen. Oeps, snel onder de kraan en weg gooien. Eén keer de melk vreselijk aan laten branden. Ik was ondertussen aan 't strijken en dacht wat stinkt dat strijkijzer toch?! Oh ja, de melk stond ook nog op... Het zwartgeblakerde pannetje staat nog buiten bij de achterdeur. En nog een keer de melk aan laten branden, grrr.
    Wat een supermooie dingen heb je gemaakt, die sjaal, wat een superkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hopelijk ben je ondertussen weer helemaal hersteld zodat je jouw verjaardag in stijl hebt kunnen vieren.

    DIKKE felicitaties!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen