vrijdag 15 juni 2012

Moos is anti troosteloos

Wat een bagger weer blehhhhhh

En daarom kom ik in verzet hihihihihihi
Een MOOS - ANTI - TROOSTELOOS - actie!

En daar stond ik in de regen. Onze roos met onderhanden haakwerkje op de achtergrond te fotograferen.
En nu heb ik dus een "nat" haakwerkje (maar dat droogt wel weer hihihi) maar dat mag de pret niet drukken. Toch een beetje kleur en fleur op deze natte grijze vrijdag :-)



Ik had nog wat giebel-kleuren over.
En dit is leuk om te doen als ik even wat anders wil dan mijn kaladeiscoop-blokken ;-)

Strakkies nog een avonddienstje draaien en dan gaan we morgen "naar de camping" hihihihihihihi
Dus ook al regent het, we benne er weer effies lekker uit.

Poezenbeest heeft het weekendgevoel al helemaal te pakken en dus sluit ik af met een boodschap namens haar



Sttttt ik zeg dit zachtjes maar ze weet nog niet wat haar volgende week boven het hoofdje hangt. Dan krijgt ze strikjes in haar eierstokken ..... dus geen je-weet-wel-kater maar een je-weet-wel-poes ....... Stttttttt


Liefs Moos


18 opmerkingen:

  1. super vroijk en wat een mooie poes veel zonneschijn gr marloes (nog niet zo gek dat ik een winter trui aan het breien ben) hi....hi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker fleurig, kunnen we wel gebruiken met al die regen. Ik ben jaloers op je poes (niet vanwege de strikjes hihihi), ik wil ook lekker op de bank liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep, word ik vrolijk van..... wat een rotweer hè gatsie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat een regen steeds he. maar je roos en je haak werkje zijn mooi, En wat dacht je van die prachtige kat die zo lekker aan het vakantie houden is hihi, weet je zeker dar je daar geen lieve mooie kleine kittens van wilt, ze is zooooooo mooi dus krijg ook hele mooie kindjes
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk ook dat ze hele mooie kindjes kan krijgen Joke :-) maar we doen het niet ;-) Maine coons schijnen erg gevoelig voor hartkwalen te zijn. Om dit te voorkomen is strik in eileiders een voorwaarde van de fokster. Ik vind dat heel goed, voorkomt doorfok en een hoop leed ;-)

      Verwijderen
    2. Ja daar heb je wel gelijk in. Door fokken is nooit goed, moet je ook aan de kenners overlaten he.

      Verwijderen
  5. Fleurig geheel op een grauwe vrijdag morgen,bahhh... wat een naar weer, maar ik hoop dat we dit weekend wat meer zonneschijn hebben.
    Wat betreft de kittens, heb je helemaal gelijk, ik hou ook liever de kat/poes en hond die ik heb wat langer zeker als ik het op deze manier kan oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap dat het moet; maar arme poes. Maar goed dat ze geen dag van tevoren nerveus hoeft te zijn:-)
    Hey wat een vrolijke haakwerk, lijkt wel haast fluoriserend, ik vind het erg mooi! Wat betreft het weer: het kan alleen maar beter worden.
    Fijn weekend alvast!
    XXX Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal top !!
    Behalve voor de poes dan haha maar die weet nog van niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wilde je nog meer krullen dat je in de regen gaat staan om foto's te maken? Het is inderdaad lekker fleurig en kleurrijk haakwerk :-)

    Werkse en veel plezier op de camping (vergeet je haakwerk niet)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en fleurig haakwerk. En wat niet weet wat niet deert..tot je in de auto stapt,het lijtk wel of ze het ruiken. Maar ze zijn er in de regel zo weer van opgeknapt,succes alvast en gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We blijfven gewoon lachen hoor!! Ik steun je actie. En ach, een je weet wel poes hebben we hier nog rondlopen, het was gelukkig een makkie destijds. ( voor haar dan hé!)
    Geniet maar lekker op de camping
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi haakwerk, super die felle kleurtjes!! Veel plezier op de camping! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor, we laten ons niet gek maken door een beetje regen, alhoewel ik ook heeeeeeeeeel erg uit kijk naar zonneschijn..
    Laten jouw foto's nou even het zonnetje in huis wezen!
    Wat heb je dat leuk gedaan Moos!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O mooi mooi mooi!! Wat een leuke kleurtjes!! Ach ik zeg altijd maar tegen mezelf Vier de Seizoenen!!! En het wordt toch nooit natter dan het vel. Gisteravond om 0.00 u de hond uitgelaten in de regen zonder plu, zonder jas. Heerlijk!!! Heel veel plezier op de camping, enneh hier schijnt het zonnetje alweer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijkheid aan kleur. Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig plaatje zo samen en het straalt je tegemoet ik merk niets van regen hoor ;o).
    En je hebt het vast ook nog een beetje droog gehouden op de camping ;o)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poezen hebben toch altijd het weekendgevoel!;) Haakwerkejs spannen mooi op als ze nat worden, toch?

    BeantwoordenVerwijderen