zondag 5 februari 2012

Restjes wol

Ik vind sneeuw heerlijk maar niet als ik moet werken hihihihi. 
Fietsen is geen optie (dan beland ik als patient op mijn werk en niet als werknemer), de bus een regelrecht drama en dus maar lopend naar het ziekenhuis.

En dit is dus het vooruitzicht voor strakkies, maandagochtend zo rond een uurtje op 6.30 uur :-(
(ik ben geen ochtendmens hahahaha en zal het ook nooit worden hihihihihi)

Ik  "loop dus figuurlijk niet bepaald warm" bij dit vooruitzicht *zuchtje* en heb dus toen besloten dat ik er dan maar wel letterlijk gezien "warm" bij moet lopen :-)

De bak met restjes wol bracht de oplossing.
En voordat het restjes zijn is mijn missie best aardig geslaagd.

Een muts en col (deze laatste met verplaatsbare bloem hihihihihihihihihi)

Dus zie mij denkbeeldig lopen strakkies .... sjacherijnig. slaperig en vol gezonde tegenzin hihihihi .... maar wel in stijl met mijn nieuwe muts en col!!!!!


12 opmerkingen:

  1. Monique, dat klopt natuurlijk niet: "sjacherijnig. slaperig en vol gezonde tegenzin hihihihi .... maar wel in stijl met mijn nieuwe muts en col!!!!!"....dat is heel erg tegenstrijdig: jij bent dan niet vrolijk, maar je muts en kol zijn dat juist wel!!!! Nou ja, what ever, hopelijk slaat de vrolijkheid van muts en kol op jou over, hihi.
    Heel mooi gemaakt!
    Succes morgen met de ochtendwandeling en werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me niet voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je die das omdoet en de muts opzet.
    Mooi gemaakt en leuke kleuren.
    Werk ze morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik zie het al helemaal voor me..., maar je zult zien dat je helemaal blij wordt van deze hippe set!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meid succes morgenochtend en ik ben ook zo geen ochtendmens maar je nieuwe setje is wel cool ehhh lekker warm.:-0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sneeuwfoto en zeg nou zelf sneeuw heeft wel iets vrolijks maar ja nou hoef ik er ook niet zo vroeg uit. Je hebt het in ieder geval wel lekker warm en het staat je vast geweldig mooi('s van moos)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik stap ook door de sneeuw... maar ik vind jouw sjaal en muts de max.. zou ook heel goed bij mijn zwarte jas passen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuk setje.. Best een oppeppertje tijdens je wandeling door de sneeuw.. Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, jij gaat mooi en warm naar buiten...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleurencombinatie...(ik ga me nog maar eens aanmelden op jouw blog, krijg weer niets binnen van jou op mijn dashboard pffffffffff wordt zooooo moe van Blogger, en dan nog wel met dit weer)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kleurtjes! En dat mutsje vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen