vrijdag 17 februari 2012

Lily



Gratis haakpatroon komt van Sugar n Cream

Een pop, Lily een hippe dame met jas, rokje, gympies en tasje!
(en dat terwijl ik eigenlijk niet zo "popperig" ben hihihihihihi)

Maar ze was leuk om te maken!

Ik heb het patroontje hier en daar wat aangepast.
Haar jasje is zelf verzonnen. Niet dat ik het jasje van het patroontje niet mooi vond, maar ik zat met allerlei jasonderdelen waar ik geef flauw idee bij had hoe ik het in elkaar moest zetten (*bloos*).

In het origineel draagt ze een rugzak.
Deze viel echter weg door de capuchon. Daarom maar een schoudertasje gegeven.


Fijn weekend allemaal!

Liefs Moos

20 opmerkingen:

  1. mooi hé die popjes! ze is heel leuk geworden die van jou, ik moet dringend die van mij eens afmaken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg en toch knap zo'n eigen draai er aan geven en ben je al met je loper begonnen??? En wat jammer ik wilde ook zo graag naar de beurs in Zwolle maar geen handwerkmuts die met mij mee wou en nou lees ik dat jij ook wilde,snert!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das echt SNERT meis!
      Volgende keer toch maar een contactadvertentie zetten - kunnen we op elkaar reageren hihihihihi

      Ik ben gisteren begonnen met mijn loper en heb het ook alweer uitgehaald. 1 zijkant keurig recht, de andere kant net een pyramide ;-( Daar moet is dus beter op letten ..... Heb zojuist weer nieuwe steken opgezet, een nieuwe dag nieuwe kansen :-)

      Verwijderen
    2. Als jullie naar de beurs gaan mag ik dan ook mee???

      Verwijderen
    3. Geloof dat de volgende oktober 2012 is moppie ;-) Lijkt mij gezellig hoor!!!!

      Verwijderen
  3. Echt een hippe, vrolijke dame! Leuk zo, je eigen draai eraan te geven. En die gympies staan echt gaaf bij haar!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief meisje, ze is leuk geworden hoor! Even een vraagje .....(kom ik weer aan), hoe krijg je toch zo'n grappig randje om die ene foto? Ik wil ook graag een randje om een foto heen, dus geen collagefoto zeg maar, maar een foto apart. Hoop dat je me kunt helpen ;-)
    Liefs,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto bewerk ik op http://www.picnik.com/app#/home/welcome
      Let wel op, geloof dat ze er in April mee ophouden ;-(
      Voor bepaalde dingen moest je voor het bewerken van je foto's betalen, maar omdat ze ermee ophouden mag je tot die tijd alles gratis doen!

      Verwijderen
  5. Ze is super Moos, ik heb me net ook ingeschreven op die site, ik zit te asen op het patroon van de valentine-doll.
    ......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lieve pop is het geworden.
    Ik ben net terug uit Zwolle. Het was erg veel quilten, vilten poppetjes en veel soorten wol. Voor haken alleen Hooked en her en der wat katoen, maar niet echt goedkoop.
    Dus of jullie nu echt iets gemist hebben???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik dus niks gemist hihihihihi.
      Haak ik maar vrolijk door aan mijn loper, op z'n Tunisch wel te verstaan hahahahahaha

      Verwijderen
    2. O,gelukkig ik ook niet dus en ik had inderdaad nog zitten denken om een soort oproep op mijn blog te zetten, help wie wil er mee!!!??? ;-)) Ach volgende keer maar eens kijken,fijn weekend Moossie, hè de zzzzzzzz doet het niet bij jou

      Verwijderen
  7. Lily is leuk gemaakt, joh! Laat Cara haar maar niet vinden, want dan is ze de klos, denk ik...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh, wat een schatje! Leuk dat jasje met capuchon en die gympjes! Ze is echt cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je krijgt van mij de liebster blog award! Ommdat je zulke mooie dingen maakt!
    Kijk even op:
    http://miekscreaties.blogspot.com/2012/02/de-liebster-blog-award.html
    Hoe je die op je blog kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een leuke pop! Die capuchon is grappig!
    Lijkt me wel een heel gepriegel. Leuk ook om een meisje cadeau te doen:-)
    Liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen