zondag 19 februari 2012

Kleur op zondag

De weergoden trakteren ons vandaag op van alles, hagel, regel, zon, donder, wind.
Reden te meer om wat kleur op deze onstuimige zondag te brengen.

Lucy van Attic 24 heeft een nieuw patroon geplaatst.
Het is schitterende vrolijke een muurhanger. Vind hem geweldig en moest hem haken!


Ik bewonder haar echt. Hoe ze iedere keer toch weer met van die geweldig leuke creaties komt.

Maar ook mijn tunische loper voor op het dressoir bij mijn collega vordert. Kijk maar ......



Ik moet zeggen, het wordt mooi. Ik had mijn twijfels over mijn kunnen, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat tot nu toe.

Ik ga maar weer eens de stofzuiger ter hand nemen. Onvoorstelbaar wat ons blubbermonster Tika iedere keer weer mee naar binnen weet te slepen. En dan te bedenken dat ze voordat ze naar binnen komt helemaal afgepoetst wordt.
Dweilen laat ik vandaag lekker voor wat het is (en ik steek daarbij mijn tong uit) .... het resultaat van de dweilpogingen van de afgelopen dagen is nergens meer te bekennen. Ik vind het prima zo!
Dan maar geen poetspaleis ....... liever een haakpaleis hihihihihi

Fijne zondag verder allemaal!

Liefs Moos

17 opmerkingen:

  1. Die ga ik zeker ook nog eens haken, hij is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem ook bij haar gezien en dacht ook GEWELDIG!! Ook helemaal leuk om weg te geven! Ik denk dat ik nu ook maar de tikdoos opberg en stiekem begin (ik moet eens ophouden met beginnen, of beginnen met afmaken, hmmmmm. Wat een dilemma's op de zondagmiddag!) Mooi gedaan hoor! groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij attic had ik het nog niet gezien maar wat ontzettend leuk is die!
    En die loper wordt mooooi. Bevalt het tunisch haken een beetje?
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tunisch haken bevalt goed hoor meis!
      Is echt heel leuk om te doen (en ook een beetje afwisseling van "gewoon" haken hihihihi)!

      Verwijderen
  4. groot gelijk lekker doorhaken en de boel de boel,het huis is er voor ons wij niet voor het huis ha ha gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die muurhanger leuk!!! Maar mijn oog werd het eerst getrokken naar het mozaïek eronder. Erg hé?
    Ook de loper wordt erg leuk. Ik heb het tunisch haken als kind ook eens gedaan. Misschien dat ik het ook maar weer eens moet gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook trots op mijn mozaieken tuintafel Vera, dus helemaal niet erg hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloof dat mijn mobiel op hol sloeg tijdens het reageren hahahahahaha .... ach 4 x het zelfde antwoord van mij hihihihi .... geloof ook dat ik er 4 jaar over gedaan heb mijn betaalbare mooie droomtuintafel te vinden hahahahahaha

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind jouw bloemetje eerlijk gezegd mooier dan die van lucy ;-)
    Ook je loper wordt mooi, je schiet al lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi!! En wat je huisje betreft: a messy house is the sign of a happy hook star!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt dat lopertje mooi en ik keek inderdaad ook naar dat prachtige ondergrondje van mozaïek maar ik vind je muurhanger ook mooi,hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk en erg kleurrijk zijn je nieuwe spulletjes, krijg er een voorjaarsgevoel van:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De muurhanger had ik bij Lucy ook gezien, die van jou is erg mooi geworden! Laat de lente maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen