vrijdag 3 februari 2012

Het pure genieten

Woorden zijn overbodig .... dit is voor mijn meissie - Hollandse Herder - sneeuwhond in hart en nieren en had dus beter als Poolhond op de wereld kunnen komen -  het PURE GENIETEN!!!!







Straatje aan de voorkant van het huis is keurig geveegd.
Gemeenschappelijke vijver aan de achterkant van het huis ook voor een deel sneeuwvrij gemaakt. Gezamelijke buurtactie zodat we naast sneeuwpret ook ijspret kunnen beleven!

Wat was ik blij dat ik vandaag een dagdienst heb gedraaid .... tijdens het overdragen aan de avonddienst al veel valpartijen door de gladheid .... het wordt een drukke avond voor ze op de Spoedeisende Hulp ;-)

Fijn weekend allemaal!

Liefs Moos


11 opmerkingen:

  1. Wij waren ook met z'n allen tegelijk aan het sneeuwschuiven, wel zo gezellig en stoepje schoon, nou ja, redelijk schoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook nog een hònd...., wow wat een rijkdom! Ik ben helemaal weg van herders, liefst Duitse herders..
    Ja, ze zal super genieten van de sneeuw, ik zie het al helemaal voor me!
    Lekker dat je vanavond vrij bent, dat wordt vast met een haakwerkje op de bank..

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook kleine hondjes vinden t niet erg hoor ....(kijk maar op mijn blog voor fotootje) ! Ze vinden t heerlijk ! Kennis van mij vandaag gesproken; werkt op IC...heeft t nu ook veel drukker: longontstekingen-weer !! Werk ze de volgende keer weer ! Ikzelf niet in zorg...heb eerder zorg nodig: snot-verkouden !! Maar wat is het mooi buiten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRECIOSO!!! ME ENCANTA LOS PERROS.UN BESAZO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geniet je hond van de sneeuw. Wilde de kat niet mee? hihihihi.
    Die van mij waren niet naar buiten te krijgen vandaag. Wel mooie plaatjes geschoten, kijk maar op mijn blog.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, dat je hond zo lekker geniet van de sneeuw.. Heeft hij koude pootjes, dan? Misschien nog sokjes voor hem breien voor als hij weer binnen komt na zijn uitje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij ons in het noorden vh land heeft het zelfs nog een keer gesneeuwd. Eerst 's ochtends al en toen rond vijfen nog een keer....konden we nogmaals sneeuwschuiven....Ik vind sneeuw prachtig, maar niet als ik bij de weg moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja...die gladheid, het zal overdag ook wel al flink druk zijn geweest.
    Prachtig beestje heb je. Een Hollandse herder met Pools bloed;-)
    Beter zo dan dat je hem iedere keer mee naar buiten moet trekken (de hond die mijn schoonouders hadden....kreeg je met dit weer echt niet mee naar buiten).

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O,lekker zo'n zwart hondenbeest met een wit sneeuwkopppie, mijn al iets oudere dametjes staan niet meer zo te springen om uit te gaan met dit weer, de mutsen liggen liever binnen ;-)fijn weekend, meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh wat heerlijk toch al die beesten in de sneeuw, en ze vinden het leuk. ook mijn hond was door het dolle heen. wat een gekke wereld is het dan voor die beesten

    minder leuk voor de mensen die vallen en er veel hinder aan beleven dat maakt het wel een beetje dubbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze straalt gewoon....dit is genieten, genieten en nog eens genieten.Wat een geweldige foto's van die mooie dame

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen