dinsdag 28 februari 2012

Breipatroon gympies

Nog 1 keer op de gympies terugkomend :-)
Die zijn en blijven te maf voor woorden hahahahahha. Helemaal heerlijk toch!!?!?!?!

Hier tref je een gratis patroon aan van gebreide gympies :-)



De gehaakte CONVERSE gympies zijn HIER te vinden, te koop op Etsy.
Het komt erop neer dat je je gympies moet opsturen en dan pimpt Kandinela met haar haakwerk!



Deze, van dezelfde dame, zijn trouwens ook leuk!!!!


http://www.etsy.com/listing/10932074/crocheted-sneakers-kadinela-no65?ref=correlated_featured

Lachen toch ........ maar voor nu ben ik weer effies UITGEGYMPIED hihihihihi
Moos is langzaam aan het wakker worden  en aan het opladen voor de volgende nachtdienst.
Eerst maar even "ontbijten" ...... Lasagna met kruidenstokbrood.

En natuurlijk nog een paar regels tunische loper haken!
We mogen de zaak niet laten versloffen :-)

Heb je nog meer leuke foto's of patroontjes gevonden van gympies zet ze gerust hier neer hoor!
Moos haar interesse is gewekt hahahahahahahaha

Fijne avond (en nacht) allemaal!

Liefs Moos

13 opmerkingen:

  1. echt leuk,werk ze vannacht,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha dit is niet waar hè, ik ga gelijk aan de brei.... altijd al willen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit me al af te vragen of ik niet nog een oud, te pimpen, paar in de berging heb liggen hahahahahahahaha

      Verwijderen
  3. Ze zijn super,Moossie en succes met je nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lachen die gympies, misschien wordt het wel een nieuwe hype!
    Geniet van je ontbijt en werkse vannacht!
    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Geweldig, werkelijk!
    Maar dat is iets dat je zelf ook heel goed zou kunnen, ja.

    Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. G*E*W*E*L*D*I*G*, dank voor dit leuke blogje en de leuke links.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig zijn die gympen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn echt leuk!!!
    Kan me herinneren dat vroeger (toen ik nog jong en adembenemend was) ik met me zus pailletjes op deze gympen zat te naaien, gaten in de vingers van de naald en dagen werk, maar we waren wel uniek (ben ik trouwens nog steeds)
    Jouw blog is elke keer weer lachen meid, gezellig hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor je reactie op mijn weggeefactie. Ik heb oor jou lootje nr 25 gemaakt. Volgende week vrijdag, 9 maart vindt de trekking plaats. Nu maar hopen dat je geluk hebt. En, ja, het is enig om in de notitieboekjes terug te kunnen bladeren (uren zoet mee!) Groeten, wiekevankeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een uitkomst, alleen moet het natuurlijk niet gaan regenen.. ik vind ze mega leuk die gympen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig, nu hopen dat er ook een patroon voor gehaakte gympies is!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen