woensdag 14 december 2011

Moosies - de oorsprong



Waarom is Moos eigenlijk gaan haken? Verder dan dassen breien kwam ik eigenlijk nooit :-)
Maar dat veranderde toen ik de teckels (en andere creaties) van Anne Claire Petit tegenkwam.
Zo leuk, maar wat een prijzen zeg. En iets in mij kwam in opstand hihihihihi en een stemmetje binnenin zei "dat kan ik ook ...."

En zodoende zijn MOOSIES van oorsprong eigenlijk teckels ....

Momenteel komt er echter niet veel uit mijn handen.
Ook ik ben gevloerd door een zeer laag energiepijl en word moe van mezelf door het moe zijn *zuchtje*

Morgen de winnaars van de GIVE AWAY bekend maken!!!!
Wordt tijd dat met name de buidel en 2 uiltjes een nieuw huisje gaan krijgen :-)
De jarige mams van Moos mag tijdens het uit eten gaan savonds 3 lootjes trekken!

Maar voor nu mijn futloze lijf van de bank af zien te krijgen.
De 3e avonddienst staat alweer op de agenda.
Helaas alleen morgen vrij en dan vanaf vrijdag weer 3 nachtdiensten.
Weinig ruimte voor bijtanken en opladen dus ..............

Een hele fijne woensdag allemaal!

Liefs Moos

7 opmerkingen:

  1. Ik leef helemaal met je mee Moos, de Decembermaand staat altijd op een laag pitje, we krijgen dan te weinig zon, neem maar vit.D. De teckels zijn zo leuk en van die eigenwijze hondjes,groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar een tekkel al niet goed voor is hé hihi, het kan verkeren! En doe lekker rustig aan, het is er weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, nog één! Ik begin er juist een beetje uit te komen weer (hoop ik), maar zooooo herkenbaar en ik lees het vaker. Geen zorgen, komt weer goed.
    Gefeliciteerd met je moeder alvast; feliciteer haar ook van me en wens haar succes met die belangrijke taak ;-)
    Jij succes met werken en vergeet niet te genieten morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke tekkels. Ben er jaloers op....
    Gr Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat zijn jouw moosies geweldig! Zo leuk en vrolijk!
    Geniet morgen extra van je vrije dag en van de verjaardag van je moeder. Alvast gefeleliciteerd!

    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hehe wat een leuk weetje :o) dat kan jij zeker ook!

    BeantwoordenVerwijderen